2014年9月15日 星期一

《花錢就係要搽WORK既野@SK-II》

講真如果有KEEP8我個BLOGFACEBOOK,不難發現我有KEEP住買SK-II的產品來用。通常朋友第一個反應會覺得我捨得,我多數會反問:「有幾呀?」她們多會買其他牌子的神仙水,結果搽完=沒搽,最慘不是蝕錢,而是蝕了青春。我自己多數會等SK-IIPROMOTION時,大手少少入貨,當中以SK-II Facial Treatment Essence 神仙水為必備ITEM

Facial Treatment Essence神仙水有幾個SIZE,售價分別為HK$510/75mlHK$970/150mlHK$1,160/215ml,有時遇上SET裝,仲會有折,會好抵下。最緊要是它有不同的SIZE,如買大SIZE的話,計返每ML或每G的價錢後,價錢都合理,兼且都耐用,又有效。

神仙水建議使用方法:將潔膚棉蘸透神仙水,輕輕塗勻臉上和頸部,反轉使用潔膚棉另一面,輕輕拍勻臉和頸部。建議每次使用3 厘米份量。

平時我都慳慳地用,會入噴霧瓶,噴下自己,再拍下塊面。但朋友結婚,自己又要做SIS時,就即用神仙水來敷面啦!一來可以提升到水份,二來毛孔收細,三來皮膚的光澤度有所提高。

成本是高少少,但當日可以和新娘子一齊靚嘛!相當值得,而且當日一定會遇見好多舊朋友,仲要很久沒見哪種,從他們口中得到句──「靚左喎!」就已經值回票價。化妝師又可以快得快點,個妝都LAST得久點。

WEB SITEwww.sk-ii.com.hk

FACEBOOKhttps://www.facebook.com/SKIIHK?fref=ts
產品/療程及有關資料由該品牌提供,純粹個人分享,信不信由你。
歡迎留言或EMAILcapri_yu@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言